Allt ska bli tOKu

Leveransinformation

Vilka leveransmetoder finns tillgängliga?

Europa: DHL / SMART Post / Omniva
Övriga världen: DHL / Omniva

Hur lång är leveranstiden?

Europa: 7 dagar
Övriga världen: 2-3 veckor
Expressförsändelse (hela världen): 1-2 dagar (upp till 4 dagar till avlägsna småorter)

Är internationell leverans möjlig?

Javisst! Vi levererar till Europa, Asien, Amerika, Afrika, Oceanien. Ytterligare skatter eller avgifter kan tillkomma. Fri frakt på order över 150€.

Betalinformation

Vilka betalningssätt godkänns?

Kreditkort och PayPal. Om du föredrar att betala med gammal god banköverföring, kontakta oss på hello@tokushoes.com

PayPal är det snabbaste, enklaste och säkraste sättet att betala online. Dina köp är skyddade av PayPal och om du inte har något PayPal-konto så kan du använda ditt kreditkort (transaktionen hanteras av PayPal) för att köpa dina favoritskor.

Är det tryggt att köpa online?

Ja – det är bara att följa några grundläggande säkerhetsregler!

Här är en lista över vad du ska göra eller inte göra när du handlar på nätet:

– köp bara på webbplatser vars URL-adress börjar med HTTPS:// (“S” i slutet är det som är viktigt!) – detta visar att webbplatsen har SSL (secure sockets layer) -kryptering.

– lämna aldrig ut ditt personnummer eller födelsedatum tillsammans med dina kreditkortsuppgifter

– lämna aldrig ut dina kreditkortsuppgifter via telefon eller e-post

– använd starka lösenord

– använd aldrig offentliga WiFi-nätverk för att handla på nätet.

Order och returer

How do I place an Order?

Gå till “BUTIKEN”. Klicka på önskad vara, välj kulör och storlek. Klicka på “LÄGG I VARUKORGEN”. Om du vill köpa fler produkter, klicka på knappen TILLBAKA. När du är klar, klicka på varukorgssymbolen i det övre högra hörnet av skärmen. Kontrollera innehållet i din varukorg. Om allting stämmer, klicka på “GÅ TILL KASSAN”. Ange de nödvändiga uppgifterna och gå vidare till “BETALA”. Det är allt! Nu är det bara at vänta på paketet!

Behöver jag ett konto för att få beställa?

Nej. Om du tänker köpa våra produkter även i framtiden så rekommenderar vi att skapa ett konto för att lagra dina uppgifter så de fylls i automatiskt nästa gång.

Vem ska jag kontakta om jag har frågor?

Du är välkommen att kontakta vårt team via Facebook, Instagram eller e-post: hello@tokushoes.com – vi är beredda att svara på alla dina frågor!

Hur kan jag avbeställa eller ändra mitt order?

Vi håller på att införa automatisk sändning av spårningsnumret till din e-post. Under tiden kontakta oss gärna på hello@tokushoes.com om du vill ha ditt spårningsnummer.

Hur spårar jag min order?

Vi håller på att införa automatisk sändning av spårningsnumret till din e-post. Under tiden kontakta oss gärna på hello@tokushoes.com om du vill ha ditt spårningsnummer.

Hur returnerar jag?

Formuläret för “Retur av produkt” är bifogat till din order. Om du behöver returnera en produkt, sänd gärna tillbaka försändelsen tillsammans med det ifyllda formuläret. Vi betalar tillbaka dina pengar till det konto som du använde för köpet (bankkonto respektive PayPal-konto). Om formuläret av någon anledning saknas kan du ladda ner det här.

Ta reda på din storlek på TOKU-skor

Hur mäter jag?

Ta en linjal och mät din fot från stortån till hälen. Det fungerar även bättre om du ritar runt foten med en penna och mäter på pappret. Mät inte dina befintliga skor eftersom du behöver veta innermåttet, inte yttermåttet.

På så sätt får du reda på din fotstorlek i cm och kan räkna om den till skonummer med hjälp av TOKUs tabell.

Om din linjal har tumskala, oroa dig inte – 1 tum är lika med 2,54 cm.

*Om du inte hittar din storlek, skriv oss på hello@tokushoes.com

**När du ska köpa Helsinki dammodell – köp gärna en storlek större